Friday, February 1, 2013

selamat datang usiaku...

......Assalamualaikum....
subhanallah,sudah lama tak menjengah ke ruangan ini (huih...tiup habuk ^^, )
sebenarnya tak punya idea nk menulis,maklumlah diri ini bkn la hebat berpuisi,apa lagi berkata-kata..
sedar tak sedar dah msuk bln 2 tahun 2013..sungguh cepat masa berlalu.Malam ni ku gagahi jugak mencelah ruang-ruang yang ada untuk update blog nih.. 
Allahuakbar,, sudah genap 21 tahun usiaku..sudah 21 tahun aku menjadi anak kpd kedua ibu bapaku..dan sudah 21 tahun jugak aku menjadi khalifah dimuka bumi ini..Terasa kerdil bila memikirkannya. Bagaimanakah ibadahku,bagaimanakah amalanku dan bagaimanakah akhlakku spnjg umurku yg telah pon berlalu itu? Sempatkah aku mengharungi usiaku skrg smpai ke usia seterusnya?? ALLAH,,xmmpu ku menjawabnya..Ajal tak mengenal usia..
Yang pasti setiap masa yang berlalu punya record. Hanya menunggu masa untuk ditayangkan kembali.Sanggupkah aku untuk menonton nyer?? juga xmmpu ku menjawabnya.

aku bukan yang terbaik, bukan juga yang baik..tapi hamba yang sentiasa berusaha untuk kearah tu.. 
Moga hatiku sentiasa dipandu agar hati ini hanya utk -Mu dulu,kini dan selamanya ^^,..agar matiku nanti dalam husnul khatimah.... 
  

No comments:

Post a Comment